14 Mayıs 2016 Cumartesi

Türbanlı Teyzemi İnlete İnlete

Merhaba sex hikayeleri okurları. Ensest bir sex hikayesini sizlerle de paylaşmak istiyorum. Ailem oldukça tutucudur, annem teyzem falan hep kapalı giyinir ama elbette sadece dışarıda. Evin içinde ise olay tam tersi olur. Herkes açık seçik giyinir ve her yere bu şekilde giderler. Benim seks hikayem ise teyzemle aramda yaşandı. O gün teyzemlere gitmiştim bir iş için. Gittiğimde teyzem dapdar bir tayt ile kapıyı açtı. Amı kabak gibi ortadaydı. Üstünde ise bembeyaz bir tişört vardı. Ondan da içi belli oluyor ve sütyeni net olarak karşımda duruyordu. Teyzemin bu hali beni azdırmaya yetip de artmıştı bile. Ben gittiğimde eniştem de yoktu. Zaten saat erkendi işten ancak akşam gelirdi.
Hava çok sıcak olduğu için teyzem bana içecek soğuk bir şeyler ikram etti. Bu arada ben teyzemlere tv tamiri için gitmiştim. Bu işler biraz elimden gelir. Teyzem sen tvyi tamir et ben de bir duşa gireyim dedi. Tabi teyzem duşa girince benim aklımdan sadece sex hikayeleri geçiyordı. Tvyi falan unutmuştum her şey aklımdan çıkmıştı açıkçası. Daha fazla kendimi tutamadım ve kapı aralığından izlemek için banyoya gittim. Ben baktığımda teyzem de çoktan amını köpüklemeye başlamıştı bile. O amını okşarken ben de hemen kapı önünde sikimi çıkardım ve asılmaya başladım. Ben kendimi kaptırmışken, teyzem bir anda kapıdan çıkıverdi. Beni orada görünce sen hiç utanmıyor musun dedi. Ben ise utancımdan başımı önüme eğmiştim. Ama aklım fikrim hala hem amında hem de memelerindeydi. Sanırım teyzem de daha fazla bu halime dayanamadı ve sikime dokunarak hadi hadi gel kıyamadım boşaltayım dedi.
Hemen ardından da önümde diz çöktü ve sikimi ağzına aldı. Anlaşılan oral sex yaparak boşaltacaktı. Benim de canıma minnet dedim. Teyzem yaladıkça ben kendimden geçiyordum. Uzun uzun sikimi yaladı, başına dil darbeleri attıkça benim resmen ayaklarım titremeye başladı. Artık boşalacak duruma gelmiştim. Teyzem tam boğazına kadar sokup çıkarmaya başladı. Ben de sonunda dayanamadım ve suratına patladım. Teyzemin yüzünün her yerini döllerimle doldurdum.

8 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  3. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  4. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  6. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  7. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil