14 Mayıs 2016 Cumartesi

Karımın Arkadaşına Daha Fazla Karşı Koyamadım

Selam Sex Hikayeleri okuyucuları. Sizlere başımdan geçen harika bir seks hikayesini anlatmak istiyorum. Bu hikayem karımın arkadaşı ile aramda yaşandı. Bir gece şeytan dürttü ve karımın telefonunu karıştırdım. Aslında böyle şeyler yapmak hiç huyum değildir ama dedim ya şeytan dürttü bir kere. En yakın arkadaşı olan Ayşegül ile yazışmalarını okurken iyice azdım. Çünkü seks sphbeti yapmışlardı ve karım da bu sohbeti silme gereği duymamıştı. Biz karımla yeni evliyiz. Arkadaşı da aynı şekilde. Yani kısacası ikisi de bu yeni evliliklerde nasıl seks yaptıklarını birbirlerine anlatmışlar. Okudum azdım ve hiçbir şey olmamış gibi karımın telefonunu eski yerine bıraktım. Ensest Hikayeler
O günden sonra da Ayşegül artık hayallerimi süslemeye başladı. Her gece onu düşünüyor, hatta karımı sikerken bile onu hayal ediyordum. Neyse aradan bir hafta kadar geçmişti ki bizi misafirliğe davet etti. Nedense kadın bana özel ilgi gösteriyor çalışma saatlerimi falan soruyordu. Neyse ertesi gün ben işteyken Ayşegülden mesaj geldi. Aramızda bir mesajlaşma başladı ve konu giderek sekse kadar ulaştı. En sonunda da seninle acil olarak görüşmek istiyorum dedi. Ben de evlerine gittim. Gittiğimde götüne yapışan daracık taytı ile beni karşıladı. Ben onu o halde görünce adeta çıldırmıştım. Beni koltuğa oturttu ve kendisi de gelerek kucağıma oturdu. Ben ne yapacağımı bilemezken o kucağımda kalçalarını sikime sürtmeye başladı. Adeta delirmiştim ve bir an önce sikmek istiyordum. seks hikayeleri
Daha sonra beni yatağa götürdü biraz ön sevişmenin ardından çırılçıplak soyunduk ve hemen bacaklarının arasında yerimi aldım. Onun o dar amını sikmek için can atıyordum. En sonunda yavaş yavaş sikimi amına soktum. Ben gidip geldikçe Ayşegül, zevkin doruklarına çıkıyordu. Bir yandan da ohhhh sik beni kocacığım diye inliyordu. İkimiz de zevkten kendimizden geçiyorduk. Ben daha da çok zevk almak için seni kocandan iyi sikiyorum değil mi diyordum. Uzun uzun kadının amını siktim ve boşaldım. Götünü de sikmek istedim ama izin vermedi. Başka bir gün götünü de sikmenin sözünü aldıktan sonra evden ayrıldım.

6 yorum:

  1. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi heyacan kacamak ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  3. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler aramasin

    YanıtlaSil
  4. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  6. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil