14 Mayıs 2016 Cumartesi

Komşu Kızı Öyle Bir Siktim ki Çarşaflar Yırtıldı

Herkesin kendisine özel sex hikayeleri vardır. Benim de her zaman iyi bir seks hayatım oldu ve kendi çapımda harika seks hikayeleri yaşadım. Sizlere bu defa başımdan bizim kilolu komşu kızı ile geçen seks hikayemi anlatmak istiyorum. Kilolu kadınlar bana her zaman çekici gelmiştir. Şişman fantezim var diyebilirim. Ama bir türlü fırsatını bulamamış ve kilolu bir kadın sikememiştim. Bizim komşu kızı Seda’da uzun zamandan bu yana gözüm vardı ama onu da sikmek hiç kolay değildi. Az çok bakire olduğunu tahmin ediyordum ve burası orta düzey bir mahalleydi. Yani onu sikersem evlenmek zorunda kalabilirdim. Neyse son günlerde onu sosyal medyadan eklemiştim ve sohbet etmeye başlamıştık.
Bu sohbetlerin sonunda bir gün bana buluşmayı teklif etti. Çünkü son zamanlarda seks konusunda fazlası ile konuşmaya başlamıştık. Ben de tamam nerede buluşalım deyince bana bir otel söyledi. O an bu kızın ne kadar azgın ve fahişe ruhlu olduğunu anladım. Ertesi gün buluşacaktık ve ben bu azgın kızı altımda inim inim inletmek için fazlası ile sabırsızdım. Otele geldiğimde o benden çok önce gelmiş ve ayırttığı odaya çıkmıştı bile. Bu kız ne kadar da orospuymuş diye düşünmeden edemedim içimden. Ben de hemen asansörle odaya çıktım. Kapıyı çaldığımda heyecandan neredeyse kalbim duracak gibiydi. Beni hemen içeriye aldı. Gözlerime inanamadım benim için hazırlanmış ve üzerine tam fahişeler gibi fantezi bir gecelik giymişti.
Beni tuttuğu gibi yatağa attı ve hemen yarağıma yapışarak yalamaya başladı. O an acaba bu kız herkesten gizli fahişelik mi yapıyor diye düşündüm çünkü çok profesyonel yalıyordu. Sikimi dakikalarca yaladı ve daha sonra da çıkıp üzerine oturdu. Yarağımı amına aldığında gerçekten de harikaydı. Sikimin üzerinde öyle bir zıplıyordu ki anlatamam. Ben de onun o kocaman memelerini sıkıyor, kalkabildiğim kadar kalkarak ağzıma almaya çalışıyordum. Boşalmaya yaklaşmıştım ve içine boşalmak istemediğim için hemen kızı tutup altıma aldım. Bacaklarını iki yana açarak amına sert bir şekilde girip çıkmaya başladım. Ama o kadar sert sikiyordum ki kızın devasa göğüsleri önümde sallanıyordu. En sonunda da yarağımı amından çıkardım ve göğüslerinin arasına yerleştirerek boşaldım. Yüzüne kadar fışkırttım. Ama gerçekten de muhteşem bir seks hikayesi oldu.

13 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Slm özel acik 0545 571 52 00 BAYANLAR ARAYİN

    YanıtlaSil
  3. Selam evli çiftler eşini mutlu etmek isteyen sikilirken zevk alanlar grup isteyenler ben burdayım esmer yakışlı ve sex sınır tanımayan biriyim 22 cm penisim var ve geç boşalma fantazilerlerle dolu cılgınlae gibii sevişip yalayan sex kadınınız doyuracak kişiyiö bu beni mutlu eder güven ve gizlilik cok önemlidr bu şekilde email adresinden mesaj yoluyla görüşerek başlayabiliriz mesajlarınızı bekleyecem bol sex günler

    Email : unalsolmaz34@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  5. Muğla danım bayanlar arayın msj atın no özele açık sınırsız sohpet yapalım 05466811866

    YanıtlaSil
  6. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler aramasin

    YanıtlaSil
  7. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  8. Görüşmek isteyen bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  9. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  10. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  11. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil

  12. Sivastayim azgın ne istedini bilen dul evli bekar fark etmez 30 yaş ustu sexe susamiş şişman bayanlar tercihimdir real de olur gizlilige önem veren sir tutacak çılgın fantazisi olan devli çiftlere 3 olurum güven vede sir önemli sir tutacak bayanlar arasin 0545 453 94 28 şışman veya balik etli olması şart

    YanıtlaSil
  13. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil