15 Mayıs 2016 Pazar

ilk anal deneyim (olgun aktif popomu parcaladi)

selam beyler ben 23 yasinda fazlasiyla kadinsi bi pasifim. cocuklugumdan beri hep benden yasca buyuk olgun maco erkeklerden hoslanmisimdir. universiteyi ailemden uzak baska bi sehirde okudum orada gabile ve facebooktan tanistigim olgun aktiflerle bikac deneyimim olmustu ama anal seksi hic yapmamistim, ta ki bugune kadar. bundan 2 gun evvel faceden birisi israrla benimle gorusmek istedigini yaziyordu. ilk olzrak kac yasinda oldugunu sordum. 45 yasinda benimle ayni semtte yasayan bi esnafmis biraz sohbetten sonra bana arabada gezmeyi teklif etti, biraz gezer iki bira icer tanisiriz dedi. o gun kuzenim bizde misafir oldugundan cikamazdim ve yarin olur dedim. israr edip beni bunaltmadi. ertesi gun aksam oldugunda mesaj atti ve tel numarami istedi, verdim ve yarim saate cikacagimi soyledim. hemen dusa girdim vucuduma kremler surdum ve popomu cok kadinsi gosteren siyah minicik bi tanga giydim. bes dakika sonra bulusacagimiz parka gidip telefon ettim. beni gordu ve isaret etti. siyah renk dogan bi arabanin icinde hayallerimdeki olgun vardi. maco iriyari babacan cook seksi olgun bi aktif bey. on kapiyi acti buyur etti beni. ufak bi tanisma merabadan sonra tenha bi yer gidelim mi dedi, kabul ettim. yolda bi tekel bayiiden ikiser bira aldi ve yolumuza devam ettik. 20 dakika mesafede bi piknik alanina geldik. tenha idi sadece bikac arabada bira icenler vardi ve musait bi yerde durduk. camdan bakinca cimenlerde sadece peceteler oldugunu gordum sanirim bu is icin daha evvel gelenler de olmustu. biralari actik biraz sohbetten sonra elini dizime koydu ben de elini tuttum. popomu ona dogru cevirerek bacak bacak ustune attim elini daldirdi ve oksamaya basladi. sonra basimi tutup dudaklarina dayadi. maco erkegim beni opmuyordu resmen suratimi yaliyor dudaklarimi dilimi vakumluyordu inanilmaz tahrik olmustum. daha sonra pantolonunu indirip aletini cikardi kalin ve kocaman bi aletti daha buyugunr dokunmamistim 🙂 agzima aldim ve ona sakso cekmeye basladim. yavasca aletinin kokune kadar gidiyor ona nefis bi deepthroat deneyimi yasatiyordum. bu onu cok etkilemisti bi eli popomda digeri 17lik kiz kivaminda tomut tomur memislerimde hirlayarak tam bogazimin derinliklerine yogun ve sicak menilerini fiskirtiyordu, hic cekinmeden hepsini yuttum. biralarimizi bitirdik tesekkur edip beni uzun uzun optu. sonra sohbete daldik oyle sohbet ki zaman hizlica gecmis bi saat gecmisti. arkaya gecelim seviselim dedi, tamam dedim. arkaya gectik keten bol pantolonumun dugmesini acinca pantolon ayak bileklerime kadar iniverdi. cillop gibi kadinsi tazecik gotumu gorunce oyle bi offf cekti ki anlatamam. beni kaputa yatirdi yuz ustu daha dogrusu domaltti iki eliyle yanaklarimi ayirip kafasini gomdu. aman allahim yok boyle bi zevk ilk defa gotumu yalatiyordum. uzun uzun yaladi ve sokmaya calisti ama izin vermedim. bacak arama gel git yapip bosaldi. ikinci biralarimizi da icip beni eve birakti. o gece hep onu dusundum, asik oluyordum galiba. ertesi gun yani bugun aksam ustu mesaj atti ve cikalim mi dedo, ben de kabul ettim. ayni yerden aldi beni bu sefer dagin basinda cok issiz tenha bi yer geldik. bira icip opusup koklastik bana asik oldugunu soyluyordu. sonra ayni sekilde beni kaputa dayadi ve gotumu yaladi ve yaladi. kaputun ustunde mekan da musait oldugu icin kadinsi cigliklar atiyordum. bu onu daha da delirtti ve kafasini deligime dayadi elleri cok buyk ve sertti. yumusacik puruzsuz popomu resmen zimparaliyordu. biraz zorladi yine girmedi. bu sefer agzindan bol miktarda tukruk alip deligime biraz masaj yapti yaladi ve dayadi. belimden iki eliyle kavrayip bi hamlede oyle bi girdi ki avazim ciktigi kadar ciglik attim. cigliklarim onu daha da azdiriyordu biliyordum. o halde beni cok hizli pompalayamaya basladi. cigliklarim beni bile tahrik ediyordu bekaretini kaybeden bi kizdim ben. cok sert ve hizliydi canim cok yaniyordu, allahtan cok surmedi ve patladi icimde, ustume yigildi kaldi. normalde daha uzun surdugunu ama cok dar oldugumu bu yuzden bu sferlik kisa oldugunu soyledi kafasini uzatip dudaklarimi optu bi muddet. donmus kalmistim. az evvel koca aletli 45 yasinda killi maco esmer bi erkek beni arabanin kaputunda altina almis ve fahise gibi bagirta bagirta becermisti. bu cok hosuma gidiyordu, ona daha da asik oldum. sicacik menileri icimdeydi. onun karisiydim arrik ona aittim. beni dolledigini artik ona ait oldugumu soyluyordu ben sadece uzun uzun nefes alip inleyebiliyordum. ruyadaydim. tam icimden cikacak derken tekrar git gel yapmaya basladi. ben az evvel ki rahatlamis ecstacy durumundan kalkmak cikmak zorundaydim cunku bu sefer daha hizli pompaliyordu. ikinci postanin kac dakika surdugune dair bi tahminim yok cunku bulutlardaydim zaman ve mekan kavramini yitirmistim. beni uzun sure o pozisyonda sikti ve yine icime bosaldi. icimden ciktiginda deligimden akan menilerin bacaklarima aktigini hissedebiliyordum. bana bi pecete verdi. deligime goturunce peceteyi icime oluk oluk bosaldigini anladim beni tamamen menileriyle doldurmustu. peceteyle disini sildim. menilerin icimde kalmasini istiyordum. peceteyi atarken pembe lekeleri gordum. zorlamadan dolayi yirtmis beni ama kanamam cok surmedi hemen gecti. arabaya gectik biramizi ictik. hayatimin en guzel dakikalarini gecirmeme ragmen duygusallasmis sessizlesmistim. biralarimizi bitirdik. beni optu oksadi kokladi. asik oldugunu soyledi. ama ben soyleyemedim

24 yorum:

  1. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. kayseriden parlak pasfim 5439102942
    40 yaş üstü maço erkekleri seviyorum arayın tanışalm

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben Ayaz yaş 30 evli eşinde seks doymiyan gerçek evli mutsuz evli çift ler arasın istanbul

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  7. Slm ben Ayaz yaş 30 evli çiftler gurup seks seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ağrı Eskişehir Bozüyük

    YanıtlaSil
  8. Slm Mehmet antep y37 b1.80 k 85 gizlilige onem veren ateşli hanımlar yer yaş önemli degil evli yada dul ateşli dercivim yeri musait ulursa 3de olurum 0537 360 9403

    YanıtlaSil
  9. Slm Maraş ve çevresi evli çiftlere üçüncü olurum.dul bayanlarda arayıp mesaj atabilir 5425494646

    YanıtlaSil
  10. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  11. 37 yaşında evli pasifim sert maço acımasısız sınırsız erkekler arayn 0 546 627 71 10

    YanıtlaSil
  12. Ara Amını götünü yalat ara Amını götünü sabah akşam sikiyim ara Amının suyunu çişini içip boşaltıyım seni ara yeterki çorum ve çevresi
    05059974988

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Evli çiftler, ve en önemlisi güzel eşleri Merhaba
    İsmim Buğra Barış istanbul'da yaşıyorum. Sizin ve en önemlisi güzel eşinizin ne istediğini gayet iyi biliyorum. Fantazi olarak aklınıza gelebilecek her istediğini verebilecek birisiyim. Yapmanız gereken sadece GÜVEN VE HİJYEN bu saydıklarımla gayet güzel saatler geçirebiliriz.sadece yapmanız gereken beni aramak.
    0551 114 74 11
    EŞİNİZİ MUTLU ETMEK
    SİZİNDE HAKKINIZ.
    WhatsApp, Hangoust, Facebook, instagram mail olarak ulaşabilirsiniz.
    Bugrabaris34@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. gizliliğe önem veren azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz erotik rüyalar yaşamak istiyoruz diyen bayanlar saygilar bekliyorum kendine iyi bir seks arkadaş arayan bayanlar bekliyorum ben ayaz yaş30 resimler bana ait dürüst ve ciddi gizliliğe önem veren azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz erotik bayanlar bekliyorum tel05537753404 evli çiftler evli mutsuz

    YanıtlaSil
  16. Pr.el masörüm. Evli çiftler Dul bayanlar gizliliye önem veren her kes yaza bilir. Karısını fantazilerimle izleyib hazz almak isteyen bryler bekliyorum. Deneyimliyim isteye hpre evde veya otelde buluşuyorum. Pasif beylerde yaza bilir. İstanbul. Seyahat engelim yok. 27.59.170 Numara 05393759925.

    YanıtlaSil
  17. SELAM BEN IST KARTAL DAN KENAN YAS 32BOY160ESMER KILO62 CILGIN KIZLAR AZMIS AMINIZI SIKTIRMEK ISTIYORSANIZ BEN BURDAYIM DUL KADINLAR KIZLAR JIGOLO ISTEYEN KADINLAR ESINI SIKTIRMEK ISTEYEN KOCALAR ARAYIN GIRUSELIM 05422035201 NOT TOPLAR GAYLAR PASIFLER ARAMASIN 05422035201 HADIN KIZLAR ARAYIN BUKUSALIM SIKISELIM BOSALALIMMMMMM 05422035201

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  20. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil
  21. selam çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 benim lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05 

    YanıtlaSil
  22. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  23. azgın bayan arayın izmr ve çevre illerden yaş kriterm yok evli bekar dul farkedmez kendini yalnız hissetme ara bşl çeknme güven çerçevesinde tlfnm gizli nolara açık arabm evm var sıck sohbet tlde evli çiflere üçüncü olrm fantazi severm
    05457109847

    YanıtlaSil