14 Mayıs 2016 Cumartesi

Tatilde Üvey Babama Verdim

Hayatımda 40 yıl düşünsem böyle bir ensest hikaye yaşayacağım aklıma gelmezdi. Hemen sizlere hikayemi anlatmak istiyorum. Ben 18 yaşında genç bir kızım ve bu hikayem de üvey babamla aramada yaşandı. Annemle babam uzun zaman önce ayrıldılar. Ben tek kızları olduğum için annemle kalmaya karar verdim. Babam da bana fazlası ile düşkündür. Bu nedenle de biraz şımarık büyüdüm diyebilirim. Annem geçen yıl bir adamla evlendi. Ben de onlarla yaşamaya başladım. Bu adam uzun süre yurt dışında yaşadığı için oldukça rahattı. Yanımda şortla hatta slip mayoyla dolaşır benden de hiç çekinmezdi. Aynı şekilde ben de onun karşısında fazlası ile rahattım.
Bu yaz tatil için yazlık bir yere gitmiştik. Orda da Beach Clup’ta güzel zaman geçirmeye başlamıştık. Harika bir bikini giymiştim üzerime söylemesi ayıp vücudum da olukça güzeldi. Suya girip çıktıkça bikinim üzerime yapışıyor, bakan dönüp bir kez daha bakıyordu. O sırada üvey babamın göz gözleri benim üzerimdeydi. Bana bakıyor ve gülüyordu. O akşam eve döndüğümüzde benimle daha da samimi bir şekilde şakalaşmaya başladı. Bir yandan sohbet ediyor, bir yandan da elini bacağıma atmış adeta okşuyordu. Annem de durumdan gayet memnundu. Biraz sonra annem kalkıp odasına gitti yatmak için. Babam da hemen dolaptan iki bira getirdi, hadi gel baba kız karşılıklı içerlim dedi. Ben de tamam dedim ve birlikte içmeye başladık. Bir süre sonra babam ellerini yavaş yavaş amıma getirmeye başlamıştı. Artık parmakları külotumdan içeriye girdi ve amımı okşamaya başladı.
Ben de azmıştım ve amım sulanmaya başladı. Üvey babam bunu fark edince hemen ister misin diye sordu bana. Ben de evet anlamında kafamı salladım. Üvey babam beni kucaklayarak odama götürdü. Odada hemen beni soydu ve tazecik amıma yapışarak yalamaya başladı. Gerçekten de üvey babam harika bir şekilde yalıyordu. Ben inlemeye bile başlamıştım. Biraz sonra yavaş yavaş sikini amıma yerleştirmeye başladığında ise gerçekten de zevkten dört köşe olmuştum. Üvey babam hızlı hızlı öyle bir sikiyordu ki zevkten öleceğimi sandım. İki defa orgazm etti beni. Sonra da sikini amımdan çıkarıp göğüslerimin arasına boşaldı.

8 yorum:

  1. Merhaba ben tolga gerçekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan bayanlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarım kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben tolga gerçekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan bayanlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarım kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  4. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  5. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  6. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  7. Slm (541 941 60 93)
    Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
    Memleketim İzmir
    Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
    Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
    Anlayışlı, Olgun bayanlar
    Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
    Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
    Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
    Medeni durum önemli degil,
    Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
    541 941 6093





    YanıtlaSil
  8. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847

    YanıtlaSil