14 Mayıs 2016 Cumartesi

Abimin Nişanlısı Benim Oldu

Merhaba aile içi seks hikayeleri severler. Ben Hakan 22 yaşında bir gencim. Abim ben daha lise yıllarımda iken memleketten ayrılmış ve İstanbulda yaşamaya başlamıştı. Ben de üniversite İstanbul’u kazanınca abimin yanına geldim ve birlikte yaşamaya başladık. Aramız çok iyiydi ve gerçekten de beni çok seviyordu. 2-3 kadar bir zaman olmuştu beraber yaşamaya başlayalı abim nişanlanmaya karar verdi. Ben de buna çok sevinmiştim. Zaten evlenince de ben onlarla birlikte yaşayacaktım. Abim yakışıklı bir adamdır. Nişanlısı da gerçekten çok seksi bir kızdı. Daha ilk gördüğümde dibim düştü ama sonuçta abimin nişanlısıydı bu yüzden de elimden bir şey gelmiyordu.
Son zamanlarda abimin nişanlısı sık sık bize gidip gelmeye başlamıştı. Ben de onu her gördüğümde azıyordum. Her ne kadar bu düşüncelerimden utansam da onu sikmek istiyordum. Neyse yine bir gün abim evde yokken nişanlısı geldi. Abime sürpriz yapmak istemiş bu yüzden de sabah erkenden gelmişti. Ben o saatte uyuyordum kapı çalınca kalkıp üzerimde boxerle kapıyı açtım. Tabi kız da beni o şekilde görünce şok oldu. Çünkü sabah olduğu için ereksiyon halindeydim yani yarağım kalkmış haldeydi. Neyse kızı içeriye aldım ve hemen üzerime bir şeyler giymek için odama geçtim. Geri geldiğimde bana bakıp kıs kıs gülüyordu. Ben de neden güldüğünü sordum. Hayırdır senin sikin bana mı kalktı dedi. Bu lafları karşısında gerçekten de çok utanmıştım.
Neyse ben utangaç utangaç otururken kalkıp yanıma geldi ve elini sikime attı. Ben ne yapıyorsun dediğimde ise sus aramızda kalacak diyerek dudaklarıma yapıştı. Ben de karşılık verdim ve deli gibi öpüşmeye başladık. O an olanlara gerçekten de inanamıyordum. Biraz sonra sikimi yerinden çıkardı ve bir süre eli ile okşadıktan sonra başına öpücükler kondurmaya başladı. Gerçekten de şoktaydım ama bir yandan da zevkten havalardaydım. Sonra yarağımı ağzına alarak boğazına kadar sokup çıkarmaya başladı. Ben zevkten resmen kıvranıyordum ve boşalmamak için kendimi zor tutuyordum. Zaten daha fazla da tutamadım ve ağzının içine patladım. Abimin nişanlısının ağzı benim döllerimle doldu.

7 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  3. Görüşmek isteyen bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 06392631364

    YanıtlaSil
  4. Merhaba istanbullu bayanlar birlikte yapmaya ne dersiniz 05327062139

    YanıtlaSil
  5. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  6. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  7. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil