14 Mayıs 2016 Cumartesi

Muhteşem Kalçalarına Dayanamayıp Ablamı Becerdim

Selam seks hikayesi severler. Henüz 18 yaşındayım ve lise son sınıfta okuyorum. Yaşım gereği de fazlası ile abazayım diyebilirim. Bütün kızları görür görmez ilk baktığım yer bacakları ve göğüsleri oluyor. Tabi ne zaman dışarı çıksam eve gelince kendimi banyoya atıyorum ve 31 çekmeye başlıyorum. Dakikalarca kendimi okşayarak boşalıyorum. Artık azgınlığım o derece bir hal almıştı ki evde annemden bile etkilenir olmuştum. Annem çok rahat giyindiği için benim de tahrik olmama neden oluyordu. Giydiği taytlardan içine giydiği tanga bile belli oluyor benim de aklım başımdan gidiyordu. Onun o kalçaları beni bitiriyor ve kalçalarını hunharca okşamak istiyordum. Bazen evde kimse yokken annemin odasına giriyor ve onun iç çamaşırlarını karıştırıyordum. Sonra da o çamaşırları koklayarak kendimi tatmin etrmeye çalışıyordum. Annemin o kadar güzel iç çamaşırları vardı ki günde en az 3 posta boşaldığımı bile bilirim.
İşte anneme olan ilgim bu şekilde başladı. Ben son zamanlarda o çamaşırların içerisinde annemin olduğunu hayal ediyor ve bu şekilde boşalmaya çalışıyordum. Tabi durum böyle olunca da annemi daha da fazla istemeye başlamıştım. Bir gün yine o azgın halimle annemin odasına doğru gittim. Annem ve babam uyurken aralık olan kapıdan içeriye girdim. Ben de onlar uyurken annemin kalçalarını okşamaya başladım. O azgınlıkla nasıl bir cesarete geldiysem artık. Daha önce uykuda bu şekilde teyzemi falan da okşadığım olmuştu o yüzden bu konuda baya bir tecrübe kazanmıştım. Annemi okşarken onu sikmeyi çoktan kafama koymuştum bile tek yapmam gereken onu sikebilmek için uygun ortamı yakalamaktı. Annem yatakta yüz üstü yattığı için onu okşamam kolaylaşıyordu. Tabi bu arada benim nyarrak da kalktıkça kalkıyor taş gibi oluyordu. Kendimi boşalmamak için zor tuttum. Bir ara annem kıpırdanınca da bir süre elimi çekip beklemek zorunda kaldım.
Sonra yeniden annemin kalçalarını okşamaya başladım. Bu defa işi daha da ileriye götürüp elimi amına kadar indirmeye başladım. İşte o sırada annem gözlerini açtı ve bana odana git dedi. O an gerçekten şok olmuştum. Uyanmasını imkansız gibi görüyordum ama uyanmıştı ve ben gerçekten bu defa fena faka basmıştım. Hemen odadan çıkıp kendi odama gittim. O an içimi bir korku sardı annem babama söylerse babam kesin beni öldürürdü. Yaklaşık 10 dakika geçmişti ki annem arkamdan odama girdi. Utancımdan yüzüne bakamıyordum bana utanmıyor musun deyinde ben de kendimi tutamadım ve evde çok dar giyiniyorsun ve bende kendime hakim olamıyorum dedim. Ben öyle deyince annem gülmeye başladı. Bu beni daha da çok şaşırtmıştı.
Ben şaşkın şaşkın bakarken annem kapıyı kapatıp kilitledi. Daha sonra da bana arkasını dönerek kalçalarım çok mu güzel dedi. Ben dururmuyum tabi o azgınlıkla mükemmel diyerek hemen annemin kalçalarını okşamaya başladım. Annem bana milli olup olmadığımı sordu ben de hayır dedim. Hemen önümde taytını indirdi ve hadi o zaman seni milli yapalım dedi. O an olanlara inanamıyordum. Annemle birlikte hemen soyunduk ve sevişmeye başladık. Harika bir ritimle birbirimizi okşuyor ve azıyorduk. Benim ne kadar azgın olduğumu bildiğinden o da içine almak için sabırsızdı. Bana amımdan mı götümden mi sikmek istiyorsun dedi. Ben de götünü istediğimi söyledim. O da tamam diyerek önümde domaldı ve ben de hemen göt deliğine girdim. Zaten ilk boşalmam çok kısa sürdü. Birkaç git gelden sonra sikimi çıkardım ve annemin o güzel kalçalarını dölledim.

6 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  3. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  4. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben ankaradan mehmet yas 34 boy 172 kilo69 evli cift tecrubem var evli dul ve evli ciflerin aramasini bekliyorum 05443369273 siz hayal edin beraber gerceklestirelim samimi ve gercekci insanlarin aramasini bekliyorum aile kavrami ve gizlilik onemli

    YanıtlaSil