15 Mayıs 2016 Pazar

Travesti Arkadaşım

Merhaba adım Erkan Anlatacağım olay birebir başımdan geçmiştir.
Ben 25 yaşında hafif atletik yapılı, 185 boyunda 75 kilodayım. Sex hayatım çok memnundum taki adı bende saklı olan travestiye kadar. Ben İstanbulda özel bi şirkette yoğun olarak çalışmaktayım.
Tabi bu yoğunluğun arasında kızlara vakit ayırmaya fırsatım olmuyordu. Ancak hafta sonları eskort sitelerinden gerekli görüşmeleri yapıp ihtiyacımı giderebiliyordum. Biliyosunuz çoğu kız popodan sevmez v.s Bende popodan istediğim için bir travestiye gitmeye karar vermiştim. Yine aynı şekilde
eskort travesti sitelerinden bana en içten yapmacık gelmeyene gittim. Karşımda bir afet vardı. Çok sexi duruyordu poposu o kadar dardıki normalde kızlarla 45 dk üstü ilişkilerim oluyodu ama onda 15 dk bile dayanamadım poposuna patladım. Tabi böyle popoyu bulmuşum. Her hafta sonunu iple çeker oldum gelsin diye. Böyle devam ederken tabi sürekli gitmemden ve benden hoşlanmış olacakki zamanla yannda kalmalarım sabah kahvaltılarım günü beraber geçirmeler felan baya ilerledi.
Bir gün bir cumartesi iş çıkışı yine gittim. Dediki evde otur otur sıkıldım akşam dışarı çıkalım içelim. Bende tabi olur diyip duşumu felan alıp dşarı çıktık. 2-3 tane bar gezdik tabi o arada iç iç kafayı bulmuştum. Saat gece 3 gibi eve döndük. O kadar sarhoşumki voltka içenler bilir yerimden kalkamıyordum. Ama o fazla içmemişti. Hemen yatalım dedi. Beni soydu üstümde boxerla yatağa yüz üstü yattm. O da bir 10 dk felan sonra geldiğini hissetim ama gözümü zor açıyordum. Yavaş yavaş beni boynumdan öpmeye başladı omuzlarımı felan deli gibi öpüp kokluyordu ordan belden popoya indi yavaş yavaş popomu yoğurmaya başladı. Ama bir yandanda benim aletle oynuyordu. Popoma parmağıyla girmeye çalışıyodu bunları yaparkende aşkım çok güzelsin seni istiyorum felan diyordu. Bunları duyan ben tabi o kafayla ayılamadım ben sanıyorumki aleti kaldırıp üstünde zıplayacak =) Neyse üstüme yüz üstü uzandu aleti komple popoma değiyordu. 17-18 cm vardı. Önceden gördüğümden biliyorum. Bu 5 dk bana sürtündükten sonra penisinin ucunu popomun deliğine dayadı. İlk olacağını bildiğinden benim olacaksın felan diyodu. Ucunu biraz girer gibi olunca bende napıyorsun felan deyip kalkmaya çalıştım ama fayda etmedi merak etme bişey olmayacak bana güven dedi. Yavaş yavaş kafası girmişti. İnanılmaz bir acıydı içimde kalkmış halde biraz bekledi sonra git gel yapmaya başladı. Üstüme yattı geciktirici içtim dedi. Ben o acıyla hiç bişey farketmiyordum. Çok darsın ilk defa böyle bi popoya aktif oluyorum dedi. Hızlanmaya başladı komple girip çıkmaya başladı üstümde kalçalarıma taşşakları vurmaya ses gelmeye başlamıştı artık. Sonra yatağın kenarına çekti iyice domalttı daha hızlandı artık popom vıcık vıcık olmuştu. Kalçalarımı tokatlıyıp sıkıyordu. belimden tutup iyice hızlandı. Yaklaşık yarım saatten sonra kalçalarma bebeğim aşkım diyerek boşaldı. Resmen haykırdı. Sonra uyumuşuz,sabah uyandığımda spermler kalçalarımda kurumuştu. Hemen kaldırdım naptın sen ne biçim arkadaşsın felan dedim tartışma çıktı. Oda eve gelene kadar öyle bi niyetim yoktu dedi yatağa yattktan sonra çok sexi geldin azdım dayanamadm dedi. Popon çok güzel benim olmasını istedim felan dedi. Özür felan diledi.
Sonra barıştık tabi ben ona o bana çiftlere kadınlara gitmeye başladk ona,ikimiz bir gay e aktif oluyoduk. İlkim oldu güzeldi. 

23 yorum:

  1. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
    2. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
      İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
      EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
      ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
      YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
      7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
      ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
      0545 571 52 00

      Sil
    3. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
    4. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. İSTANBULDAN ÜNAL BEN Esmer yakışlı tecrübeli genç biriyim geç boşalma sex sınır tanımayan güvenilir gizlilge önem veren biriyim düzğün ve ahlaklıyımdır yaşanan olay tek seferlik yaşanır kapanır bende o şekilde isteyen varsa bana ulaşın çiftler azgın bayanlar 3 isteyenler üniversiteli kızlar herkez yazabilir bekliyorum ☺️

    Email : unalsolmaz34@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  4. Slm Mehmet antep y37 b1.80 k 85 gizlilige onem veren ateşli hanımlar yer yaş önemli degil evli yada dul ateşli dercivim yeri musait ulursa 3de olurum 0537 360 94 03

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Ben CD Ahu. 1.80 boyunda 82 kilo kumral kahverengi gözlü İstanbul'da ailesiyle yaşayan pasif ağırlıklı biseksüel bir CrossDresserım. Yaklaşık 8 sene yurt dışında yaşadım. Son 2 senedir tekrardan Türkiye’ye döndüm ve İstanbul’da ailemle yaşıyorum. 1.80 boyunda 82 kilo balıketli dolgun kalçalı hoş biriyim. Normal hayatta erkeksi görünümlüyüm fakat içimde bastıramadığım çılgın bir kadınsı ruhum var ve bunu yaşamak bana muazzam bir haz veriyor. Farklı farklı kişilerle görüşmektense tek bir kişiyle uzun süreli ilişkilerden yanayım. Türkiye’de malum sebepler ve bu tip ilişkiler hoş karşılanmadığı için burada ciddi mana da biseksüel bir ilişkim yok. Erkekler kadar kadınlardan da hoşlanıyorum ve kadınlara aktif olmakta hiçbir sorunum yoktur. Kesinlikle erkeklere karşı aktif olmuyorum böyle bir beklentim yok ve karşımdaki insanın da benden böyle bir beklentisi olmamasını isterim. Aktif biseksüel erkekler, dominant bayanlar, çiftler, CrossDresserlar ve travestilere açığım. Tercihine ve arayışına uygun olduğumu düşünen herkes hiç çekinmeden benimle rahatlıkla benimle iletişime geçebilirler. Bana kıyafet ve bakım konusunda yardımcı olacak maddi-manevi açıdan güçlü, yeri olan ya da ayarlayabilecek kişilerle tanışmak istiyorum. Skye üzerinden bana ulaşabilirsiniz. Lütfen arayışım dışındakiler vaktimi almasın..

    Skype: biseksuell31@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. mrb hanımlar esmer 172/72 kg samimi sıcak sınırsız ve kalın aletli biriyle kim sohbet etmek arkadas olmak kısa süreli kacamak yeni heyacan yaşamak ister 05372131706...güven ve ciddiyet başta olmak üzere aramanızı mesajlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. mrb hanımlar esmer 172/72 kg samimi sıcak sınırsız ve kalın aletli biriyle kim sohbet etmek arkadas olmak kısa süreli kacamak yeni heyacan yaşamak ister 05372131706...güven ve ciddiyet başta olmak üzere aramanızı mesajlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  9. selam ben atakan çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05

    YanıtlaSil
  10. Slm sikilmek istiyen varmi

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  12. Pr.el masörüm. Evli çiftler Dul bayanlar gizliliye önem veren her kes yaza bilir. Karısını fantazilerimle izleyib hazz almak isteyen bryler bekliyorum. Deneyimliyim isteye hpre evde veya otelde buluşuyorum. Pasif beylerde yaza bilir. İstanbul. Seyahat engelim yok. 27.59.170 Numara 05393759925.

    YanıtlaSil
  13. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Gerçek Real Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Sırdaş Tabuları Yıkmış Azgın Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0505 723 15 91
    38 yaş
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ÇIRUMLUYUM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM

    YanıtlaSil
  15. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  16. SELAM BEN IST KARTAL DAN KENAN YAS 32BOY160ESMER KILO62 CILGIN KIZLAR AZMIS AMINIZI SIKTIRMEK ISTIYORSANIZ BEN BURDAYIM DUL KADINLAR KIZLAR JIGOLO ISTEYEN KADINLAR ESINI SIKTIRMEK ISTEYEN KOCALAR ARAYIN GIRUSELIM 05422035201 NOT TOPLAR GAYLAR PASIFLER ARAMASIN 05422035201 HADIN KIZLAR ARAYIN BUKUSALIM SIKISELIM BOSALALIMMMMMM 05422035201

    YanıtlaSil
  17. Karisini siktirmek istiyen arasin 05352910016

    YanıtlaSil
  18. 05395088646 kocanız olurum

    YanıtlaSil
  19. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil