14 Mayıs 2016 Cumartesi

Kardeşim Kocaman Aleti İle Beni Altına Aldı

Selam Ensest Hikaye severler. Harika bir sex hikayesini sizlerle paylaşmak için buradayım. Başlıktan da anlayacağınız üzere benim hikayem bir ensest sex hikayeleri kategorisinde hikaye. Ben 25 yaşında bir genç kızım. Benden 3 yaş orta düzey bir erkek kardeşim var. Bu hikayem de zaten onunla aramızda yaşandı. Hemen size nasıl olduğunu anlatmak istiyorum. Erkek kardeşim uzun zamandan beri benim hayallerimi süslüyordu. Nedeni ise kardeşimin sikinin çok büyük olmasıydı. Sikinin büyük olduğunu nereden anladın derseniz hemen anlatayım. Tatillere gittiğimizde kardeşim denize girereken genelde slip mayo tercih ederdi. Zaten o halde bile belli olan siki sudan çıktığında daha da net olarak belli oluyordu.
Bir gün o sudan çıktıktan sonra banyoya girdi ve ben de gidip delikten kardeşimi banyoda izledim. Siki gerçekten de muhteşemdi. Devasa büyüklükte ve amımı yara yara siker diye düşünüyordum. İşte o günden sonra da kardeşim tarafından sikilmeyi kafama koydum. Annemlerin bir akraba ziyaretine gittiklerinde de bu fırsatı yakaladım. Annemler düğün için gitmişlerdi ve hafta sonu da dönmeyeceklerdi. Bu benim için gerçekten de bulunmaz bir fırsattı. Hemen bunu değerlendirmeye karar verdim. Önce mini bir etek giydim ve altıma hiçbir şey giymedim. Üstümde de göğüslerimi neredeyse yarıya kadar açıkta bırakan bir tişört vardı. Bu şekilde salona kardeşimin yanına çıktım. Karşısına oturup amımı görmesi için bacaklarımı iki yana açtım. Kardeşim altımda külot olmadığını fark edince gözleri fal taşı gibi açıldı.
Ben de onun bana yiyecekmiş gibi baktığını fark edince, neden duruyorsun gelip siksene dedim. Kardeşim gerçekten de şok olmuştu. Ağzının suları akıyordu ama çekiniyordu. Baktım onun yanıma geleceği yok ben yanına gittim ve elimi sikine attım. Kardeşim de benden cesaret alarak hemen elini amıma attı ve okşamaya başladı. Hadi yala dedim. Biraz korkak bir şekilde amıma yumuldu. Kardeşim gerçekten de müthiş yalıyordu. Daha sonra sokmasını istedim. Ben ne desem kardeşim onu yapıyordu. Hemen beni koltuğa yatırdı ve bacaklarımı iki yana ayırarak hemen yarağını amıma sokmaya başladı. O kalın yarak amıma girdikçe ben gerçekten de bulutların üzerine çıkıyordum. O yarak o kadar kalındı ki amımı yara yara sikiyordu. O güm kardeşim bana muhteşem bir ensest sex yaşattı. O hafta sonumuz neredeyse full sikişmekle geçti. Yedik içtik, sikiştik desek yanlış olmaz.

23 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhabba ist halil evli ciftler e ve dul sırdaş arkadaş arıyorum evli ciftler e üçüncü olurum gizlilik ve temizlik prensinimdir 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  3. Slm ist halil evli çiftler karısını sektirmek isteyen beyler sinirsiz ve uzun sevişirim yalamayi çok severim kalın ve uzundur 21cm gizlilik çok önemlidir 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  4. Ist kadikoyden halil evli ciftler e üçüncü olurum 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  5. Ist kadikoyden halil evli ciftler e üçüncü olurum 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  6. Merhabba ist halil evli ciftler e ve dul sırdaş arkadaş arıyorum evli ciftler e üçüncü olurum gizlilik ve temizlik prensinimdir 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  7. Evli çiftler ist kadikoyden halil sırdaş evli çift arıyorum ciftler3 üçüncü olurum 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  8. Ist halil evli ciftler e üçüncü oluyorum sınırsız sevisiyorum karısını sektirmek isteyenler arayın tanışalım 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  9. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ist evli ciftler ve dul bayanlar kalın ve uzun sevenler gizliliğe ve temizliğe önem veren çiftler aydın ve elit çiftler arayın tanışalım 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  11. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  12. Slm ist kadikoyden halil evli ciftler ve dul bayanlar arayin tanisalim 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ist kadikoyden halil evli ciftler ve üçüncü olurum temizliğe ve gizliliğe önem veren aydın ve elit çiftler arayın tanışalım 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  14. Ist kadikoyden halil evli ciftler e üçüncü olurum 21cm isteyen çiftler sinirsiz doyumsuz çiftler arayın tanışalım ist Kadıköy den halil karısını sildirmek isteyen beyler 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  15. Ist kadıköy evli ciftler e üçüncü oluyorum arayın tanışalım gizliliğe ve temizliğe önem veren çiftler aydın ve elit çiftler arayın tanışalım 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  16. Slm evli ciftler e üçüncü olurum kalın ve uzun sevenler ara sin ist Kadıköy 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  17. Ost kadikoyden halil evli ciftler e üçüncü olurum NOT KALIN VE UZUN SEVENN EVLI CIFTLER ARAYIN 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  18. Tekirdağ ve çevresinden gizliliğe önem veren ateşli bayanlar öncelikle belirteyim kesinlikle arayıp rahatsız etmem siz nezaman ararsanız ozaman konuşur görüşürüz gizlilik benim için çok önemlidir bu yüzden evli bayanlar gönül rahatlığıyla arayabilir yatakta kural tanımam vajina yalamayı çok severim penisim 19cm kalın ve damarlı kendine güvenen dürüst ve bakımlı bayanlar arkadan alan genç kızlar saatlerce sevişip vajinasını yalatmak isteyenler 0535 733 22 96 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  19. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ist kadikoyden halil evli ciftler e ve dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem veririm arayın tanışalım 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ist halil evli ciftler e üçüncü olurum kalın seven çiftler ara sin 22 cm. 0535 562 26 84

    YanıtlaSil
  22. Ist halil kadiköyde evli ve bayanlar 21 kalın sevenler gizliliğe ve doyumsuz olan bayanlar arayın 0535 562 26 84 arayin

    YanıtlaSil
  23. Ist kadikoyden halil 45 yaşındayım sırdaş bayan arkadaş arıyorum NOT gizliliğe be temizliğe çok önem veririm 0535 562 26 84

    YanıtlaSil