14 Mayıs 2016 Cumartesi

Öz Annemin Göğüsleri Muhteşemdi

Selam ensest sex hikayeleri okuyucuları. 18 yaşımda başımdan geçen harika bir hikayemi sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu arada adım İsmail. Neyse babamı çok erken yaşlarda kaybetmiştik. Annem de çok genç yaşında dul kalmıştı. Aile büyükleri, dayılarım falan anneme evlenmesi konusunda ısrar ediyordu ama annem benim hayatımdaki tek erkek oğlum diyordu sürekli. Aslında annemin bu konuşmaları hoşuma gidiyordu ama daha sonra öğrendim ki annem bana gerçek bir erkek gözüyle bakıyormuş, yani kendisini bana siktirmek istiyormuş. Hayatındaki tek erkeğin anlamı da buymuş meğer. İşte 18 yaşıma bastığım o gün ne olduysa oldu ve annemi siktim. Aslında ben sikmedim annem kendini bana siktirdi desem daha da doğru olacak.
Neyse hemen hikayeme başlayayım. O gün benim doğum günümdü. O akşam evde kutlama yaptık ailece. Dayımlar falan da hediyelerini alıp gelmişlerdi. Babam olmadığı için bana özel ilgi gösteriyorlardı zaten. Neyse çok yorgun düştüm ve gece herkes gittikten sonra ben de yatıp uyudum. Gece rüyamda bir kadını sikiyordum. Tabi ben rüya sanıyordum ama gözümü bir açtım annem yarağımı ağzına almış yalıyor. Gerçekten şok olmuştum. Öz annemden bunu beklemiyordum. Anne ne yapıyorsun deyince beni susturdu ve sen benim erkeğimsin şimdi gerçekten de erkek olacaksın dedi. O kadar şaşırmıştım ki ne yapacağımı bilemiyordum.
Ben hala anne saçmalama sen benim annemsin olmaz diyordum ama, annem durmuyordu artık baban yok benim ihtiyaçlarımı da sen karşılayacaksın demeye devam ediyordu. Tabi sonuçta erkeğim ve ergenlik dönemindeyim yalayan öz annem de olsa yarağım kazık gibi olmuştu. Annem hiç beklemdi ve hemen yarağımın üstüne oturdu. Benim şaşkın bakışlarımın arasında yarağımın üzerinde zıplamaya başladı. O kadar zevk alıyordum ki kendimden geçmiştim.  Annem de iyice çıldırmış bir şekilde durmadan sikimin üzerinde zıplıyor bir yandan da bana ohhhh erkeğim, parçala annenin amını, sike doyur beni diyordu. Onun bu sözleri beni aşırı derecede tahrik etti ve ben bu defa annemi belinden kavradığım gibi alttan vurmaya başladım. Boşalacaktım ve bunu anneme söyledim. O da içime boşal deyince bütün döllerimi içine akıttım.

6 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Slm (541 941 60 93)
    35 yaşındayım
    Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
    Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
    Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
    Anlayışlı, Olgun bayanlar
    Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
    Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
    Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
    Medeni durum önemli degil,
    Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
    541 941 6093





    YanıtlaSil
  3. Her yaşta güzel çirkin fark etmez yeterki Ara Amını götünü yalat ara Amını götünü sabah akşam sikiyim ara Amının suyunu çişini içip boşaltıyım seni ara yeterki çorum ve çevresi
    05059974988

    YanıtlaSil
  4. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  5. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  6. azgın bayan arayın izmr ve çevre illerden yaş kriterm yok evli bekar dul farkedmez kendini yalnız hissetme ara bşl çeknme güven çerçevesinde tlfnm gizli nolara açık arabm evm var sıck sohbet tlde evli çiflere üçüncü olrm fantazi severm
    05457109847

    YanıtlaSil