15 Mayıs 2016 Pazar

arkadasimin karisi

Ben 34 yaşında evli ve izmirde yaşyan bir erkeğim.eşim memlekete gittiği için evde yanlız kalıyordum.yanlız olduğum için evli bir arkadaşım akşamları beni de evine götürüyor ve yemeği orada yiyip eve geri dönüyordum.arkadaşımın eşi hep esrarın tadını merak ediyordu ve ben bir akşam gelirken ona getirip tattıracağıma söz verdim.kulandığını bildiğim bir arkadaşımdan rica ettim ve bana sarılmış 9 tane getirdi. o akşam yemekten sonra üçümüz içkilerimizi de hazırlayıp başladık esrar içmeye.bende ilk kez içiyordum,çok heyecanlıydık1.cigaralardan sonra neşemiz yerindeydi gülüp eğleniyorduk 2. cigaradan sonra benim iyice başım döndü uzandım.uyuyakalmışım , gözümü bir ara açtığımda karşımda ikiside çırılçıplaktı ve arkadaşımınla karısı 69 pozisyonunda birbirlerine oral seks yapıyorlardı.uyuyor numarası yaparak onları izlemeye başladım fakat bu arada ben de müthiş tahrik olmuştum.iç çamaşırı giymediğim için yarağım eşofmanıı neredeyse yırtacak gibi zonkluyordu.arkadaşımın yarrağını ilk kez görmüştüm ve inanın bu kadar küçük ve ince yarak olur mu diye düşündüm.çocuk siki gibiydi.benimkisi onun yanında at yarağı gibi kalıyordu,diye düşünürken karısı benim uyanık olduğumu anladı ve yarağıma bakmaya başladı.durdular ve kendi aralarında yarağıma bakarak 5 dakika kadar konuştular.kadın kalktı bana doğru geldi ve elini eşofmanımın içine sokup yarrağımı avuçladı,ve diğerine çok büyükmüş dedi.arkadaşımda yanıma geldi ve hadi çıkart ve ağzına al dedi.kadın yarrağımı ağzına aldığında bacaklarım titredi resmen sadece başını alabiliyordu ama büyük bir iştahla emiyordu yarrağımı.sonra yarağımın üzerine yüzü bana dönük bir şekilde yavaş yavaş oturmaya başladı benimkini içine alması 1-2 dakikayı buldu.bu arada kocası da bizi izleyerek koltukta otuzbir çekiyordu.kadın yavaş yavaş amına benimki girip çıkarken kulağıma eğilip koca yaraklı uyumadığını biliyorum ama çaktırma sakın dedi.kadının hareketleri iyice hızlanmaya başladı ve deli gibi inliyordu bu arada kocası gelip kadının ağzına boşaldı.kadın ağzındaki spermleri avucuna boşalttı ve benim yarrağı içinden çıkartıp yarrağımı sprmli eliyle sıvazladı.sonra tekraraldı içine resmen girip çıkarken vıcık vıcık su esi geliyordu amından.kocası bizi öylece bırakıp yatmaya giderken tadını çıkart sen hayatım dedi.o gider gitmez kadını altıma aldım ve kökleye kökleye sikmeye başladım kadın tir tir titriyor ve boşalıyordu.biraz yana yana yattık benimki hala boşalamamış zonkluyordu kanını domalttım ve arkadan göt deiğini zorlamaya başladım.kadım başta aldırış etmedi ancak yarrağımın başı löp diye girince bağırarak benden kurtlmaya çalıştı.hiç bırakırmıydım onu bu haldeyken hızla yarrağımı köküne kadar soktum.kadın hem ağlıyor hem bağırıyordu.ağzını ellerimle sıkıca kapatıp var gücümle götünü sikmye başladım.boşalmaya yakın götünde çıkartıp tekrar amını pompalamaya başlayınca bir süre onra sustu ve tekrar inlemeye başladı.kadının suları artık taşaklarımdan halıya damlamaya başlamıştı ve ben de çok yorulmuştum.kadın inleye inleye boşalınca bende amının içine patlamaya başladım öyle çok geliyordum ki hiç bitmeyecek sandım.dizlerim artık tutmuyordu orada yığılıp kaldım.gece yine kadının üstümde zıplayışıyla uyandım bana bu yarrağı belki bir daha göremem tadını çıkartacağım bugün dedi kalçalarından sıkıca tutup parmağımı göt deliğine yerleştirdim ve kısa bir süre sonra haykıra haykıra önce o ,sonra da ben boşaldık.sabah olunca hiç birşey olmamış gibi evden çıktık onlar işe gitti ben de eve gidip uyudum.şimdi bekliyorum beni tekrar çağırsınlar diye.

58 yorum:

  1. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Slm özel acik 0545 571 52 00 BAYANLAR ARAYİN

    YanıtlaSil
  3. Slm özel acik 0545 571 52 00 BAYANLAR ARAYİN

    YanıtlaSil
  4. İSTANBULDAN ÜNAL BEN Esmer yakışlı tecrübeli genç biriyim geç boşalma sex sınır tanımayan güvenilir gizlilge önem veren biriyim düzğün ve ahlaklıyımdır yaşanan olay tek seferlik yaşanır kapanır bende o şekilde isteyen varsa bana ulaşın çiftler azgın bayanlar 3 isteyenler üniversiteli kızlar herkez yazabilir bekliyorum ☺️

    Email : unalsolmaz34@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Selam güzelllikler sizle olsun bayanlar zevkli renkli anlar yasamak isdermisiniz ozgurce seksi paylasmak dilegiyle adana dan sahin simsicak güzelllikler olgun biriyim boy 174 kilo 84 tlf 0553 604 09 19

    YanıtlaSil
  6. Hadi çiftler arayın dul erkeğin hizmetinize 05320599264

    YanıtlaSil
  7. Selam evli çiftler eşini mutlu etmek isteyen sikilirken zevk alanlar grup isteyenler ben burdayım esmer yakışlı ve sex sınır tanımayan biriyim 22 cm penisim var ve geç boşalma fantazilerlerle dolu cılgınlae gibii sevişip yalayan sex kadınınız doyuracak kişiyiö bu beni mutlu eder güven ve gizlilik cok önemlidr bu şekilde email adresinden mesaj yoluyla görüşerek başlayabiliriz mesajlarınızı bekleyecem bol sex günler

    Email : unalsolmaz34@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
  11. İstanbul anadolu yakasnda oturan evli dul bekar mutsuz olan 25 60 yaş arası bayanlar arayın 05355035272 ömer..

    YanıtlaSil
  12. Mutlu olmak isteyen bayanlar bana ulasabilirler. 25 40 yaş aralığı tercihimdir. 0532 057 43 79

    YanıtlaSil
  13. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben ali 36 ys ankaradan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  15. İş icabı İSKENDERUNDAYİM 36 YAS BEKARİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN...0534 696 4725

    YanıtlaSil
  16. İş icabı İSKENDERUNDAYİM 36 YAS BEKARİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN...0534 696 4725

    YanıtlaSil
  17. İş icabı İSKENDERUNDAYİM 36 YAS BEKARİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN...0534 696 4725

    YanıtlaSil
  18. İş icabı İSKENDERUNDAYİM 36 YAS BEKARİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN...0534 696 4725

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben tolga azgın ve doyumsuz her yastan bayanlar evet sen ara mutlu ol 0507 501 35 55 arayin mutluluga ulasin sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  21. telefonda vermek isteyen bayanlar arayabilir 0539 573 67 07 semih.

    YanıtlaSil
  22. Selamlar ben can evli çiftler sırdaş dost gizli erkek arayanlar bayanlar arayın sırdaş dost o5o61527514

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  24. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  25. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    LÜTFEN EŞLER ARASINDA BAYAN ARKADAŞLAR İLETİŞİM KURSUN...

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben EMİR 05433606266 aleşli bayanlarla görüşmek istiyorum EVLİLERE 3 .ÜNCÜ de oluabilirimi HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA

    YanıtlaSil
  27. selam çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 benim lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05 

    YanıtlaSil
  28. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  29. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız 05323714967

    YanıtlaSil
  30. selam ben atakan çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05

    YanıtlaSil
  31. Ara Amını götünü yalat ara Amını götünü sabah akşam sikiyim ara Amının suyunu çişini içip boşaltıyım seni ara yeterki çorum ve çevresi
    05059974988

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben ankaradan mehmet yas 32 sınırsız ve doyumsuz biriyim evli çifler evli dul bayanlar 05443369273 yalanı dolayı sevmiyorum aile kavramı ve gizlilik onemli

    YanıtlaSil
  33. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli bayanlar yaragim büyüktür memnun olursun inan ki hoşuna giderse ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum

    YanıtlaSil
  34. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli kendine güvenen ateşli bayanlar dul bayanlar olgun bayanlar seks istiyorsan tanisalim 0539 874 15 80 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum memnun olursun inan ki

    YanıtlaSil
  35. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli kendine güvenen bayanlar seks yapmak istiyorum diyorsan ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan ki

    YanıtlaSil
  36. Ben tolga gizlilige önem veren azgın seks düşkünü cesaretli kendine güvenen bayanlar atesim tavan yaptı gel beni sik diyorsan hadi ara beni 05398741580 whatsapp tan da mesaj atabilirsin bekliyorum tanisalim memnun olursun inan ki

    YanıtlaSil

  37. Merhaba ben ankaradan mehmet yas 32 sınırsız ve doyumsuz biriyim evli çifler evli dul bayanlar 05443369273 yalanı dolayı sevmiyorum aile kavramı ve gizlilik onemli vatsap var

    YanıtlaSil
  38. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim 05396937274 Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ismim BARIŞ Buğra istanbul'da yaşıyorum. Eminim şuan güzel bir bayan okuyor bu yazıyı tatlı cici ve sempatik, hayatın stresinden uzak biraz sohbet biraz keyif için burdayım. Amacım arkadaşlık ve sohbet
    Yaşınız farketmez. Hoşçakalın.0554 114 74 11
    whatsApp hangoust Facebook instagram ve Mail yolu ile ulaşabilirsiniz.
    bugrabaris34@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  41. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  42. yaş 30 klo 75 boy 175 gizliliğe önem veren azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 evli çiftler gurup seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 evli mutsuz evli çiftler arasin tel 05537753404 izmir ağrı ve Van Eskişehir bursa ankara istanbul seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum ağrı ve Van seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404

    YanıtlaSil
  43. Pr.el masörüm. Evli çiftler Dul bayanlar gizliliye önem veren her kes yaza bilir. Karısını fantazilerimle izleyib hazz almak isteyen bryler bekliyorum. Deneyimliyim isteye hpre evde veya otelde buluşuyorum. Pasif beylerde yaza bilir. İstanbul. Seyahat engelim yok. 27.59.170 pasiflerde yaza bilir. Ciddi olmayan sanal olanlar yazmasın. Email: reelsx11@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Görüşmek isteyen bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  45. istanbul lu bayanlar birlikte yaşamaya ne dersiniz 05327062139

    YanıtlaSil
  46. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil

  47. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0554 114 74 11 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  48. Merhaba istanbul anadolu yakasında yaşıyorum karının altımda inliyerek sikilisini izleyerek onun çığlıkları arasında boşalmak istersen ariyabilirsin sadece genç güvenilir çiftler ve yanliz bayanlar arasın sizi mutlu edebilirim 0553 834 54 54

    YanıtlaSil
  49. Bende evli çiftlere 3olurum yaş 39 daha ünce deneyim var ara 0538 974 91 34

    YanıtlaSil
  50. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  51. selam ben atakan çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05

    YanıtlaSil
  52. SELAM BEN IST KARTAL DAN KENAN YAS 32BOY160ESMER KILO62 CILGIN KIZLAR AZMIS AMINIZI SIKTIRMEK ISTIYORSANIZ BEN BURDAYIM DUL KADINLAR KIZLAR JIGOLO ISTEYEN KADINLAR ESINI SIKTIRMEK ISTEYEN KOCALAR ARAYIN GIRUSELIM 05422035201 NOT TOPLAR GAYLAR PASIFLER ARAMASIN 05422035201 HADIN KIZLAR ARAYIN BUKUSALIM SIKISELIM BOSALALIMMMMMM 05422035201

    YanıtlaSil
  53. Merhaba ben ankaradan mehmet yas 34 boy 172 kilo69 evli cift tecrubem var evli dul ve evli ciflerin aramasini bekliyorum 05443369273 siz hayal edin beraber gerceklestirelim samimi ve gercekci insanlarin aramasini bekliyorum

    YanıtlaSil
  54. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  55. Görüşmek isteyen bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın 05392631364

    YanıtlaSil
  56. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847

    YanıtlaSil
  57. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil
  58. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil