15 Mayıs 2016 Pazar

Evli Çiftle Grup

EVLİ ÇİFTLE GRUP
Öncelikle kendimden bahsedeyim 28 yaşındayım. İyi eğitimli ve kültürlüyüm. Kıbrısta yaşıyorum. Öyle abaza tiplerden değilim sürekli bir ilişkim war ve gayet güzel bi seks hayatım var.Boş zamanlarımda internete çok takılırım. Yabancı bir internet sitesine üye olmuştum fakat ilk başta aradığımı bulamamıştım aradığıma gelince safi sex arayan bi aç değilim sadece değişiklik arıyordum. Evli çift evli bayan yani kısacası grup sex. Tam ümidimi kestiğim sırada bi msj geldi ilk başta çokta ciddiye almadım ama fotoğraf falan yolladılar telde konustuktan sonra emin oldum daha doğrusu denemeye karar verdim. Çevremden dolayı bu işlerin gizliliği benim için çok önemli ve çok çekiniyordum. Lafı fazla uzattım hikayeme geçeyim. Beni ekleyen çiftle mesajlaşmalardan ve telefon konusmalarından sonra buluşmaya karar verdik.
Girneyi bilenler bilir eziç premier restaurantta buluşmak üzere sözleştik. Çok heyecanlanmıştım bu benim için bir ilk olacakt ama denemeye değer diye düşündüm ve kendimi olayların akışına bıraktım. Acaba nasıl insanlardı tüm bu heyecanla eziçe gittim içeriye girdim fakat onları bulamadım telefon açtım ve gürkan bey kapıya geldi gürkan 50 55 yaşlarında 180 boylarında yaşlıca bir adamdı dedim eyvah karısıda böyleyse yandık :). Masalarına doğru ilerledik bizi masada bir afetbekliyordu 45 yaşında olmasına rağmen hiç yaşını göstermeyen bi güzelliği wardı sarı saçlı küt kesilmiş saçlar, 1,70 1,75 boy muhteşem bir fizik. Selamlaştık merhaba ben orkun deyip öptüm merhaba ben gül dedi tanışma faslını geçmiştik. Heyecandan tir tir titriyordum bi yandanda biraz sonra bu afeti sikecek olmanın hayaliyle yanıp tutuşuyordum. Masada epey muhabbet ettik hayatlarımızdan neler yaptığımızdan falan. yemeklerimizi söyleyip yedik ve birer kadeh kırmızı şarap içtik. Gerçekten çok cana yakın insanlardı hemen kaynaştık sanki yıllardır tanışıyorduk. Sonra kahveyi evlerinde içmeyi teklif ettiler tabiki kabul ettim. gülle gürkan kendi arabalarıyla bende peşlerinden kendi arabamla evlerine doğru çatalköye dedeman otelin yukarısındaki villara kadar geldik. Nihayet evlerine varmıştık. Dubleks yazlık tarzı iyi döşenmiş bi evleri vardı içeriye geçtik ve onlar şaraba devam etti bende viski aldım. Gülün muhteşem bi vücudu vardı görseniz en fazla 30 dersiniz. siyah pantalonun altına giydiği tanga belli oluyor ve gögüs çatalı beni deli ediyordu. Kocası karşı koltuğa oturdu gül geldi yanıma oturdu önce ufaktan el şakalarıyla başladık salondaki deri koltuğun üstünde. Güle sarıldım ve öpüşmeye başladık boynunu yalıyor kulak memelerini emiyordum ellerimlede kalçalarını avuçluyordum. kocasıda bizi izliyor devam edin diyordu. Kalkan sikimi boxerdan çıkarttım öyle milletinki gibi 23 25 cm deil 17 18 cm kalın damarlı siki gülün eline verdim oda sikimi okşamaya başladı kocasıysa sadece izliyordu. Sonra yukarıya yatak odasına çıkmayı teklif ettiler ve hemen cıktım gül okadar azgındı ki sikimden çekerek çıkarttı beni yukarıya. Soyunmaya başladık gülün üstünü çıkarrtım siyah dantelli bi sutyeni vardı altını soyduğumdaysa muhteşem manzarayla karşılaştım siyah dantelli bir tanga ve jartiyer takımı. o sapsarı vücut siyahlar içinde muhteşem duruyordu. Tekrar öpüşmeye başladık ve onu yataga uzattım. bu arada gürkanda soyunmuş 12 13 cm lik sikini karısının ağzına vermiş sakso çektiriyordu. Ben gülün boynundan başladım gögüslerine doğru indim ve sutyenden kurtardım onu. meme uçları dim sik ve kahve rengiydi onları emmeye ellerimle göüslerini sıkmaya başladım gülde zevke gelmiş ıhh lamaya başlamıştı. Sikle dolu ağzıyla bişeyler söylüyordu. Sabaha kadar sikin beni tüm deliklerimi doldurun demye başladı. göğüslerinden sonra altına indim tangasının kenarından amını yalamaya başladım tertemiz pürüzsüz sanki bebek vücüdu gibiydi amı. İnanın insanın yaladıkça yalayası geliyor. Zaten am yalamaya bayılırım böyle mis gibi olunca dahada fazla yalamaya devam ettim. amının sularını içiyordum resmen gül kıvrım kıvrım kıvranmaya başlamıştı ne olur sikin artık geçirin amıma götüme diye yalvarmaya başlamıştı gürkanla bana. Bense aldırış etmeden amını yalamaya devam ediyor dilimi amına sik gibi sokup çıkartıyordum. Ihhhlamalar atrmıştı gülde artık yalvarmaya başlamıştı. Artık vaktinin geldiğini düşünüp kocası ağzına verirken bende sırt üstü uzanmış gülün amına sikimle fırça darbeleri atmaya başlamıştım beni kendine doğru çekmeye çalışıyor fakat ben sokmuyordum yalvarmaya başladı sik artık ne olur sok şu sikini amıma becer beni çatır çatı si diye. bende daha fazla dayanamadım ve taş gibi olmuş sikimi bir anda köküne kadar soktum. Gülden öyle bir çığlık geldiki ev müstakil olmasa komşular gelirdi herhalde. ben amına sert sert girip çıkmaya başladım kocasıda hem azını sikiyor hem göğüslerini yoğuruyordu. Gül se zevten bayılacak gibi çığlıklar atıyor kendini sikime doğru ittiriyordu. bense her seferinde tam çıkartacak gibi yapıyor sonrada dibine kadar köklüyordum. Sonra gül ikinizin sikinide içimde istiyorum dedi. Ben yatağa sırt üstü uzandım gül yüzü dönük şekilde sikimin üstüne oturdu ve zıplamaya başladı kocasıda arkasındaki yerini aldı ve Gülü götten sikmeye hazırlanıyordu anladığım kadarıyla parmaklarını gülün götüne sokuyordu. o da iyice azmış olmalıki zaten gülün ağzından ıslanmış olan sikini Gülün götune kökledi. Gül aramızda tost olmuş zevten bayılırcasına tiz çığlıklar atıyordu. Ben kendimi ne kadar tutabilsemde geç boşalsamda artık tutamaz hale gelmiştim ve güle gelmek üzere olduğumu söyledim biraz daha gitgel yaptıktan sonra sıcacık amın içine döllerimi tüm tazyikiyle bıraktım ama gül hala götünü siktiiyor ve üstümde zıplamaya devam ediyordu. bir iki git gelden sonra kocasıda boşaldı ve yana yığılıp kaldı. Gül amından çıkarttığım sikini bir güzel yaladı bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu. Sonra sırayla duşa girdik ve bornozlarla gelip yatagın ustune oturduk benimki yeniden hareketlenmeye başladı kocasıysa yatağın karşısındaki koltuğa oturdu ve siz devam edin ben izlicem dedi belliki yorulmuştu. 69 pozisyonuna geçtik ve gül sikimi yalarken ben hem amını yalıyor hem göt deliğine dilimi sokuyordum. iyice sertleşen sikimi daha fazla dayanamayarak gülü domalttım ve arkadan yalanmaktan sulanmış amına daldırdım yine ahlar ohh lar içinde sikişmeye başladık bana kocacım sikicim sensin demeye başladı. kocası ise koltukta oturmuş kalmkayan sikiyle 31 çekmey uğraşıyor bende yatakta karısını sikiyordum. gülü arkadan sikerken sert sert omuzlarından sikime bastırıyor ve saçlarını çekerek sikiyordum kasıklarımız birbirine çarpıyor ve odada şap şap sesleri yankılanıyordu. bir süre böyle girip çıktıktan sonra tempoyu biraz düşürdüm ve göt deliğini parmağımla genişletmeye başladım iki parmağım rahatca giriyordu zaten az önce sikilmişti götü. sonra benim ufaklığı yerleştirdim göt deliğine alıştıra alıştıra sikmeye başladım daracıktı kocasının sikinden sonra benimki iice doldurmuştu götünü. Önceleri yavaş ol diyen gül daha hızlı daha sert sik görsün kocam nasıl sikilir am göt die bagırmaya başladı. bende sanki düşmanımı sikercesine hunharca girip çıkmaya başladım git gellerin sonucunda güle boşalacağımı söyledim bu sefer hepsini ağzıma istiyorum dedi sikimi götünden çıkartıp ağzına verdim boğazına kadar birkaç kez gidip geldim ve yine muhteşem bi boşalma yaşadım oda benle birlikte boşaldı. Yine bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu ve yataga devrildik. akşam 8 de buluşmuştuk saat gece 3 olmuştu. Ben duşumu aldım tam gitmeye yelteniyodum ki gül üstünde siyah bi gecelik göğüs kısmı dantelli altında hiçbir şey yok beni yolcu etmeye geldi. bu arada gurkan yorgunluktan uyumustu bile. sonra ayak üstü salonda yiyişmeye başladık ve benimki yine kalktı. salondaki koltuga yatırdım bir postada amından orda siktim ve evimin yolunu tuttum ebnim için müthiş bi deneyim oldu halada görüşüyoruz. Sadece evli çiftler ve grup yapmak isteyen bayanlar eklesin lütfen

43 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  4. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben Ayaz yaş 30 evli eşinde seks doymiyan gerçek evli mutsuz bayanlar bekliyorum tel 05537753404 vahsap var no özel açık istanbul yarak 20 santim gizlilik içinde seksi seven bayanlar am yalamayi cok seviyorum ben seksi doymam seksi seven hanımlar bekliyorum tel 05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben Eskişehir Bozüyük ağrı seksi seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  9. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    LÜTFEN EŞLER ARASINDA BAYAN ARKADAŞLAR İLETİŞİM KURSUN...

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben ali 36 yaş ankara Ankaradan üçüncü arayan samimi evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  11. Amcığını başka erkeğe vermek isteyen bayanlar arayabilir .05395736707 semih.

    YanıtlaSil
  12. Bayanların dikkatine geceleri amcığın kalktığında dölleyecek erkek istersen çekinmeden ara
    05395736707 semih.

    YanıtlaSil
  13. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim 05432764846 gayler uzak dursun

    YanıtlaSil
  14. evli çift fantazisini yaşamak isteyen erkeklere : tipine ve parasına güvenen varsa yazsın bize MERSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  15. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  16. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    LÜTFEN EŞLER ARASINDA BAYAN ARKADAŞLAR İLETİŞİM KURSUN...

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben ankaradan yasin yas 34 boy 172 kilo69 evli cift tecrubem var evli dul ve evli ciflerin aramasini bekliyorum 05443369273 siz hayal edin beraber gerceklestirelim

    YanıtlaSil
  18. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  19. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  20. Slm İzmir Gökhan evli çiftler dullar seks duskunsen ara hadi 0552 210 70 84

    YanıtlaSil
  21. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim 05396937274 Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  22. gizliliğe önem veren azgın eşinde gizli seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim izmir Eskişehir bursa ankara istanbul seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404 evli çiftler gurup seks seven doyumsuz erotik rüyalar yaşamak istiyoruz diyen bayanlar saygilar bekliyorum kendine iyi bir seks arkadaş arayan bayanlar bekliyorum ben ayaz yaş30 ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum ağrı ve Van Eskişehir bursa ankara istanbul seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim ben seksi doymam

    YanıtlaSil
  23. Görüşmek isteyen bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  24. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  25. Normalde sokakta hanımefendi kocasının yanında uslu namuslu bir kadın olan ama evde yalnız kalıp hep o içinde kalmış yasak fantazileri aklına gelince kabaran am dudaklarının arasından sızan zevk suları ılık ılık götünün arasına aktıkça kudurup ateşli bir orospuya dönüşen kendini çırılçıplak yatağa atıp sanalda olsa azgın bir genc erkekegiyle arzularını sınırsızca yaşamak zevkten titreye titreye iliklerine kadar boşalmak isteyen evli ateşli YARRAGİN TADINI UNUTMUŞ samimi olgun türbanlı ve birazcıkta cesaretli bi kadınsan msj at seni bekliyorum. İstanbul avcilardan 26 yasindayim arzulu tutku ve heycan arayan bayanlar yas onemli degil evli dul bekar turbanli fantezi ye acik biriyim kimseye zorla bisey yapmiyorum haz almanin zevkli oldugunu dusnuyrm benim gibi zevklerinin pesinde olan bayanlarin gerek sanal gerek reelde gerekse telfnda konusarak ihtiyaclarimizi karsilikli olarak giderebiliriz 0539 5914173

    YanıtlaSil
  26. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Gerçek Real Beyim Adım Taner Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Sırdaş Tabuları Yıkmış Azgın Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  27. Slm merba evli çiftler üç ary
    anlar dul fark edemez 05455572265

    YanıtlaSil
  28. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  29. Merhaba ben ali 36 yaş Ankara Ankaradan üçüncü arayan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil

  30. SELAM BEN YAKIŞIKLI FİZİĞİ DÜZGÜN
    OLGUN ERKEGIM NE ISTEDIGINI BILEN AZGIN BAYAN VARSA KENDİNE GÜVENİYORSA ARASIN ÇOK GEÇ BOSALİYORUM SONLARA DOĞRU KONTROLDEN ÇIKIYORUM ÇOK SERT SİKİYORUM KENDİNE GÜVENEN AZGIN ARZULU BAYANLAR BÜYÜK KALIN YARRAK HASTASI BAYANLAR ARAYIN
    0545 453 94 28

    YanıtlaSil
  31. selam ben atakan çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05

    YanıtlaSil
  32. selam çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 benim lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05 

    YanıtlaSil
  33. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847

    YanıtlaSil
  34. selam çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 benim lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05 

    YanıtlaSil
  35. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  36. Slm izmir den arif çiftlere eşlik eder dulbayanlari kudurtur gizli bayanları cildirtirim yaşamak isteyen beni 0545 747 43 05 bekliyorum pişman olmayacaksiniz

    YanıtlaSil
  37. Slm İzmir can dul bayanlar çiftler seks hastası bayanlar seks muhapet telde yapmak isteyenler tel gizliye açık arayın hadi 0552 210 70 84

    YanıtlaSil