14 Mayıs 2016 Cumartesi

Annem Doğum Gününde Bana Kendisini Verdi

Selam Ensest Hikaye okuyucuları. Ben 18 yaşında bir gencim. Daha önce hiçbir kadınla cinsel ilişkiye girmemiştim. İlk seksim annemle oldu. O bana doğum günümde kendisini hediye olarak hazırlamıştı ve ben bundan habersizdim. Şimdi hemen size o hikayemi anlatmak istiyorum. Annemle yaşadığım o doyumsuz anların tadını siktiğim hiçbir kızdan alamadım. Bu kadar laf kalabalığının ardından hemen başlayalım artık. O gece doğum günüm bitmiş ben de odama geçip yatmıştım. Üzerimde boxer ile yatıyordum. Yaklaşık 10-15 dakika geçmişti ki annemin bana seslenmesi ile kalktım. Odasına gittiğimde annem geceliği ile yatakta uzanıyor ve gerçekten de seksi görünüyordu. Bir anda gözlerim bacak arasına kaydı. O da ne annem içine külot giymemiş amı kabak gibi karşımda duruyordu.
Çok utanmıştım ve oradan kaçmak istemiştim. Anneme beni neden çağırdığını sorduğumda bana senin için özel bir hediye hazırlamıştım ama vermeyi unuttum dedi. Ben şaşırmıştım nasıl anne verdin ya hediyeni dedim. Hayır o değil daha da özel bir hediye dedi. Ben hala anlamamış şaşkın şaşkın bakarken, annem bana beni sikmeni istiyorum dedi. Şaşkınlığım artık iki katına çıkmıştı. Ben şu an ne yapacağımı bilmiyordum ve annem ayağa kalktı beni yatağa oturttu. Daha sonra da yarağımı boxerimden çıkartarak ağzına almaya başladı. Yarağım anında kazık gibi olmuştu. Yalayan annem de olsa sonuçta ben de bir erkeğim ve ister istemez dokunulduğunda sikim kalkıyor.
Daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı annem sikimi  yalamaya devam ederken bir anda ağzının içerisine boşalıverdim. Annem hiç midesi bulanmadan bütün döllerimi yuttu. Daha sonra da işte böyle hadi bakalım şimdi de sen beni boşaltacaksın dedi. Bu defa ben annemin amını yalamaya başlamıştım. Annem de dakikalar sonra orgazma ulaştı. Yarağım yeniden kazık gibiydi ve annem sik beni diye yalvarıyordu. Daha fazla dayanamadım ve sikimi annemin amına sokmaya başladım. Amı dar ve sıcaktı. Hatta alev alev yanıyordu. Hemen onu sikmeye başladım çünkü bu ensest sex beni çıldırtmıştı çok çabuk boşalıyordum. Annemi sikmeye ancak 5 dakika dayanabildim ve amının içerisine boşaldım.

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  3. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler uzak dursun

    YanıtlaSil
  4. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  6. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  7. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil