15 Mayıs 2016 Pazar

benim azgin liseli çıtırım

Birkaç hafta önce bizim buradaki bir mağazaya pantolon almaya gitmiştim.Mağazada sadece memeleri yeni tomurcuklanmaya başlamış kısa saçlı esmer güzeli bir kız vardı.Pantolonlara bakarken bir yandan da kızla çene çalıyorduk..bana buranın amcasının mağazası olduğunu öğleden sonra okuldan çıkınca ona yardım ettiğini söyledi.Kaça gidiyorsun diye sordum, lise1 e 16 yaşındayım ben dedi. Hadi canım ordan daha küçük gösteriyorsun sen taş çatlasın 15 yaşındasın dedim.Ben öyle söyleyince kızdı,poposunu kıvıra kıvıra kazakların olduğu bölüme gitti..Nihayet birkaç pantolon denedikten sonra birinde karar kıldım fakat rahatlıkla kapattığım fermuar bir türlü açılmıyordu,koparmaktan korktuğum için kızı çağırdım,koparsa en azından onun yanında kopsun diye düşündüm.Esmer çıtır yanıma geldiğinde benim fermuarla savaşımı görünce,dur birde ben deneyeyim dedi ve önümde dizlerinin üzerine çöküp fermuarı kurcalamaya başladı.O fermuarla uğraştıkça benim alette gittikçe büyüyordu ama kızın umurunda değildi fermuarı açmaya çalışıyordu.Ve en sonunda başardı,fermuarı açtı,ama o gün içime külot gitmediğim için zaten kazık gibi olmuş aletim aniden dışarı çıkıverdi. küçük kızda bende bir an için donakaldık.İlk toparlanan ben oldum,kızı diz çökmüş aletime bakarken görünce elimle kafasını ensesinden tutarak hafifçe aletime doğru çektim,kız hiç itiraz etmeyince aletimi hafif hafif dudaklarına değdirmeye başladım.Fazla değil 5-6 saniye sonra küçük kız sikimi öyle iştahlı emmeye başladı ki uzun zamandır sik yalama konusunda fantazi kurduğu belliydi.Bu şekilde yaklaşık 5 dakika emdi kız aletimi,iyiki bu arada mağazaya müşteri gelmiyordu. Ben aleti ağzından çekince küçük kız elinden şekeri alınmış gibi yüzüme bakınca ona kapıyı işaret ederek kilitle öyle gel dedim.Koşa koşa kapıyı kilitleyip kabine yanıma geldi,çıtırın gözü hala aletimdeydi tekrar yalamak istiyordu belli ki tadına doyamamıştı küçük orospu.Ona, bak şimdi daha zevkli bir şey yapacağız deyince gözleri parladı,bir yandan üzerindekileri yavaş yavaş soyuyor bir yandan da öpüp kokluyordum,yeni tomurcuklanan memeleri şahaneydi,insanın meme uçlarını ağzında ak**e şekeri gibi eritesi geliyordu,.Yalaya,yalaya memelerden yavaş yavaş göbeğine oradan yeni kıllanmaya başlamış mis gibi amına indim.Minik bal kutusuna dilimi değdirdikçe irkiliyor zevkten ve heyecandan zangır zangır titriyordu.Küçük kızın amını götünü doya doya yaladım,kaymak gibi amı vardı küçük orospunun.Hele ben amına her dil darbesi atışımda kalçalarını oynatışı ve ağzıma amını daha da bastırması yokmu beni deli ediyordu.Minik orospu ben amını götünü yalarken defalarca orgazm oldu,küçük amının salgıladığı bütün sıvıları zevkle yalayıp yuttum.Artık sıra bana gelmişti,çöktüğüm yerden yavaşça doğrulurken küçük orospum ne yapmak istediğimi anlamış,ben ayağa kalkarken o aşağıya çökerek sikimi ağzına alıp yalamaya başlamıştı bile,bu durum fazla devam edemedi çünkü iyice dolmuştum.Minik orospum sikimi taşağımı öyle iştahlı öyle güzel emiyordu ki döllerim bir an önce fışkırmak için sikimin bütün kılcal damarlarını zorluyordu. Tam orgazm olacağım zaman sikimi küçük kızın dolgun dudaklı ağzından çekip yüzüne doğru tuttum,yüzüne öyle şiddetli boşaldım ki spermlerimin tazyiğinden gözlerini kapadı,döllerim bütün yüzünü kaplamış çenesinden aşağı sızıyordu.Küçük orospu mu ayağa kaldırıp spermlerimle kaplanan dolgun dudaklarını elbisemin koluyla silip derin bir fransız öpücüğü kondurduktan sonra pantolon için bir yüzlük bırakıp arkama bile bakmadan oradan çıkıp gittim.neolur neolmaz diede bidaha gitmedim o mağazaya

17 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
    2. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      GİZLİYE ACIK
      0545 571 52 00
      ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
      MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

      Sil
    3. Slm (541 941 60 93)
      35 yaşındayım
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Slm ben Ayaz yaş 30 evli ve evli mutsuz evli çift ler arasın istanbul da seksi seven hanımlar bekliyorum tel 05537753404 vahsap var ben Ayaz seksi bayanlar bekliyorum tel 05537753404 seksde sinir yok gizlilik içinde seksi seven bayanlar istanbul bekliyorum evli mutsuz evli çift ler arasın istanbul

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BAYANLAR İSTERSNİZ TELDE
    İSTERSENİZ REALDE GİZLİK SART
    EVLİ BEKAR DUL FARKETMEZ
    ÖZEL ACIK 0545 571 52 00
    YAKISIKLI SPORTİF 28 YAS
    7/24 SAAT ARABİLİRSİNİZ
    ANKARALIYIM GUVRNMENIZ YETERLİ TEMİZ BAKILIYIM
    0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  4. Sllm tel boşalmak isteyen kızlar bayanlar arayabilir msj atabilir no özele açık 05466811866

    YanıtlaSil
  5. Slm ben yaş 30 ağrı Eskişehir Bozüyük seksi seven bayanlar arasın gurup seksi seven bayanlar arasın tel 05537753404

    YanıtlaSil
  6. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  7. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler uzak dursun

    YanıtlaSil
  8. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  9. Evli dul bekar mutsuz bayanlar evliciftler 3.cu arayan çiftler ben İstanbul'dan Arda dürüst ciddi ve sırdaşim deneyimliyim güvenilirim arayin veya mesaj yazin tanisalim görüşelim bekliyorum 0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  10. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 06392631364

    YanıtlaSil
  11. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ

    YanıtlaSil
  12. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  13. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil
  14. selam çift deneyimim var eşini paylaşmak isteyen cift ve bayanlardan arama veya mesaj bekliyorum buraya şunu yaparim böyle yalarim şunu sokarim gibi kelimeler yazmayi düşünmuyorum ama zevk ve ve fantazi sinirsiz 3 arayanlarda en büyük sıkıntı güven meselesi o bir anda olacak bir durum deyildir zaman gerekdiren bir durumdur yaş 35 benim lutfen sadece iç anadolu 530 457 51 05 

    YanıtlaSil