14 Mayıs 2016 Cumartesi

Erkek Kardeşim Çok Yakışıklı Olunca Ensest Yaşamak İstedim

Selam ensest hikayeler takipçileri. Sürekli bu sitede yayınlanan ensest sex hikayelerini takip ederek kendimi tatmin etmeye bayılıyorum. Nihayet cesaret ettim ve ben de kendi ensest sex hikayemi buradan sizlere anlatmaya karar verdim. 25 yaşında dul bir genç kızım. Kocamla sadece 1 yıl evli kaldık ve sonrasında boşandık. Boşanmamızın nedeni ise seks hayatımızın kötü olmasıydı. Çünkü kocam hiçbir zaman benim istediğim gibi beni sikemedi. Ben sosyal hayatı oldukça iyi bir kadınım bu nedenle de boşanmayı çabuk atlattım ve kısa zamanda kendimi siktirecek onlarca erkek buldum. Bunlardan bir çoğu sosyal çevremdendi. Bazıları ise internet üzerinden tanıştığım erkeklerdi.
Ancak ben sizlere bunların hiç birini anlatmak istemiyorum. Size 3 ay önce yaşadığım ve hala tadı damağımda olan bir seks hikayemi anlatacağım. Bu hikayem benim yakışıklı erkek kardeşimle aramda geçti. Ben boşandıktan sonra ailemin yanına dönmedim. Kocamdan aldığım nafaka ile kendime bir ev açtım. Aynı zamanda çalışmaya da başladım. Erkek kardeşim 19 yaşında o ara biraz morali bozukmuş beni aradı ve birkaç gün bende kalmak istediğini söyledi. Ben de kabul ettim. Neyse hemen ertesi gün geldi ve birlikte kahvaltı ettik. O gün izinli olduğum için kardeşimin keyfini yerine getirmek için akşama kadar onunla ilgilendim. Her şey güzel gidiyordu akşam ise kendimize birkaç bira aldık. Ben bu kadar hareketli yaşamama rağmen pek alkol almazdım. Bu yüzden daha ikinci birada sarhoş oldum. Kardeşimde hafiften çakır olunca duşa girmek istedi. O duşa girince ben duramadım acayip ateşliydim ve canım seks istemeye başladı. Bir süre amımla oynadım ama bu bana yetmiyordu. O an aklım sadece kardeşimdeydi ve kendimi tutamayarak onun yanına duşa gittim. Beni görünce şaşırdı ama alkolün de etkisi ile çok da garipsemedi. Hemen önüne geçtim ve sikini ağzıma alarak yalamaya başladım. Uzun bir saksonun ardından artık beni sikmesini istedim.
Önce hayır bu kadar yeter dedi ama sonra ben önünde domalınca dayanamayarak arkadan amıma köklemeye başladı. Bu güne kadar amıma aldığım yarakların en kalını buydu diyebilirim. Soktukça sokuyor beni zevkten zevke uçuruyordu. Gerçekten de hiç kimse beni böylesine sikmemişti. O amımda git gel yaparken iki defa sarsılarak boşaldım. Kardeşim de götüme girip sikmeye başladıktan kısa süre sonra boşaldı.

9 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
  2. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler uzak dursun

    YanıtlaSil
  3. Mahmut Gezer23 Ocak 2018 11:07
    Ocak 2018 03:33
    mrb olgun ve azgn hanımlar fantazi düşünen doyumsuz sıradışı istekleri olan yeni heyacan kacamak arzulayan mesajlaşmayı ve gizli numaradan sohbet seven hanımlar esmer olgun kalınca aletli biriyim kim tadmak ister05417762562..güvenebilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  5. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  6. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bebeğim hikâyenizi okudum çok beğendim sizinle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel gote vede amciga sokmak sikmek sikmek istiyorum bebeğim ara tanisalim sanalda da görüşelim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732.Not.erzincan'da yım yakinsak görüşelim

    YanıtlaSil
  8. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847 evli çiftlere 3 olurum diledigin saat ara bekarm vede çok yalnzm 05457109847

    YanıtlaSil