14 Mayıs 2016 Cumartesi

Arkadaşımın Kocası Çatır Çatır Becerdi

Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandan beri yazmak istediğim bir seks hikayesini bu sayfayı okuyunca yazma kararı verdim. Gerçekten harika hikayeler var ve benim de hikayem burada olmalı diye düşündüm. Benim ismim Sena. 38 yaşında dul bir bayanım ve bir bankada iyi bir pozisyonda çalışıyorum. Bir kızım ve bir oğlum var ama ikisi de şehir dışında okudukları için evimde yalnız yaşıyorum. Neyse anlatacağım hikayede arkadaşımın kocası ile aramda yaşandı. Ama arkadaşımın kocası hem ondan hem de benden genç. Yani 29 yaşında genç bir adama dul bir kadının hayır diyemeyeceğini az çok tahmin edersiniz. Ben daha önce arkadaşımın kocasını hiç görmemiştim yaşını da bilmiyordum açıkçası. Ama karşılaştığımızda adam aklımı başımdan aldı. Bana öyle bir bakıyordu ki biraz sonra sikecek gibiydi. seks hikayeleri
Neyse birlikte kafede otururken arkadaşım tuvalete gitmek için masadan kalktı. Ben de dayanamayıp arkadaşımın kocasına neden bana öyle baktığını sordum. O da bana olgun bayanlara karşı aşırı ilgisi olduğunu ve benim de fiziğimi çok beğendiğini söyledi. Uzun zamandan bu yana sikilmeyen ben de adamın bu lafları karşısında eriyip bittim tabii ki. Ben de gönüllüydüm ve arkadaşım tuvaletten gelmeden akşam buluşmak için adamla anlaştık. Neyse biraz oturduktan sonra onlar kalkıp gittiler ama benim aklım hep adamdaydı. Biran önce akşam olsun diye sabırsızlıkla beklemeye başladım. Gece saat 1’di adam kapımı çaldı. Hemen onu içeriye aldım. Yaptığımın yanlış olduğunu bilmeme rağmen adama karşı koyamadım. Hemen geldi ve dudaklarıma yapışarak beni öpmeye başladı. Ben de ona karşılık veriyordum. Kendimi ona karşı engelleyemedim. Kısa sürede çıplak bir şekilde sevişmeye başladık. Sex Hikayeleri
Saçlarıma öyle bir asılıyor o kadar sert öpüyordu ki anlatamam. Sonra bir anda beni kucakladığı gibi yarağının üzerine oturttu ve alttan amıma vurmaya başladı. Çok güzel sikiyordu çok zevk alıyordum. Daha önce defalarca sikilmeme rağmen bu kadar zevk almamıştım. Zaten bu zevkle de kısa sürede orgazma ulaştım. O da beni kucağından indirdi ve yarağını biraz daha ağzımda yalattıktan sonra ağzımın içerisini dölleri ile doldurdu. Ensest Hikayeler

15 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. Slm özel acik 0545 571 52 00 BAYANLAR ARAYİN

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  5. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben EMİR 05433606266 aleşli bayanlarla görüşmek istiyorum EVLİLERE 3 .ÜNCÜ de oluabilirimi HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA

    YanıtlaSil
  7. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler aramasin

    YanıtlaSil
  8. Slm kastamonudan 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere ucuncu oluyorum tecrubeliyim ciddi olanlar arasin 05432764846 gayler ve erkekler aramasin

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben tolga azgın ve doyumsuz bayanlar evet sen ara mutlu ol 0507 501 35 55 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  10. Görüşmek isteyen bayanlar herşeyi yaşayalım gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil
  11. Normalde sokakta hanımefendi kocasının yanında uslu namuslu bir kadın olan ama evde yalnız kalıp hep o içinde kalmış yasak fantazileri aklına gelince kabaran am dudaklarının arasından sızan zevk suları ılık ılık götünün arasına aktıkça kudurup ateşli bir orospuya dönüşen kendini çırılçıplak yatağa atıp sanalda olsa azgın bir genc erkekegiyle arzularını sınırsızca yaşamak zevkten titreye titreye iliklerine kadar boşalmak isteyen evli ateşli YARRAGİN TADINI UNUTMUŞ samimi olgun türbanlı ve birazcıkta cesaretli bi kadınsan msj at seni bekliyorum. İstanbul avcilardan 26 yasindayim arzulu tutku ve heycan arayan bayanlar yas onemli degil evli dul bekar turbanli fantezi ye acik biriyim kimseye zorla bisey yapmiyorum haz almanin zevkli oldugunu dusnuyrm benim gibi zevklerinin pesinde olan bayanlarin gerek sanal gerek reelde gerekse telfnda konusarak ihtiyaclarimizi karsilikli olarak giderebiliriz 0539 5914173

    YanıtlaSil
  12. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere full aktif 3. oluyorum gurup ve swinger tecrubem var yas ve sehir farketmez ciddi olanlar iletisim whatsapp 05432764846

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bebeğim hikâyenizi okudum çok beğendim sizinle tanışmak sevişmek sexs yapmak o güzel gote vede amciga sokmak sikmek sikmek istiyorum bebeğim ara tanisalim sanalda da görüşelim. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. 05070428732.Not.erzincan'da yım yakinsak görüşelim

    YanıtlaSil
  14. izmir ve çevre illerden azgn bayanlar evli dul kız farkedmez tlde bşl gizli nolara açık güven çerçevesinde gizlilige önem verrm çeknme ara 05457109847

    YanıtlaSil